ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ: Ένα ακόμα βήμα στο επώνυμο βαμβάκι
ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ: Ένα ακόμα βήμα στο επώνυμο βαμβάκι

ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ: Ένα ακόμα βήμα στο επώνυμο βαμβάκι

A- A+

Ιχνηλασιμότητα: θα την ακούμε όλο και πιο συχνά. Ο τελικός καταναλωτής, ιδίως ο πιο συνειδητός και απαιτητικός, θέλει πάντα να ξέρει από πού προέρχεται το προϊόν που αγοράζει. Και στον αγροτικό τομέα η τάση αυτή κερδίζει συνεχώς έδαφος. Δείτε για παράδειγμα εδώ τι κάνει η OLAM στον τομέα αυτό, μια εταιρεία που εμπορεύεται μεγάλες ποσότητες ελληνικού βαμβακιού.

Γι αυτό και εμείς μπήκαμε δυναμικά στην ιχνηλασιμότητα. Στα πλαίσια του προγράμματος «Πιστοποίηση Fibermax με βιώσιμες γεωργικές πρακτικές CSF», η ΑΕΙΦΟΡΙΚΗ ανέπτυξε μια εφαρμογή, στην οποία εμφανίζονται όλα τα αγροτεμάχια που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, καθώς και οι αναγκαίες πληροφορίες όπως τι ποικιλία είναι πότε σπάρθηκε, με πόσο σπόρο κλπ. 

Δείτε εδώ την εφαρμογή

Tags

newsletter

Εγγραφείτε στο καθημερινό μας newsletter