ΣΕΠΕΕ: Πολύ καλό το πρώτο τρίμηνο του 2019 για τις εξαγωγές ένδυσης
ΣΕΠΕΕ: Πολύ καλό το πρώτο τρίμηνο του 2019 για τις εξαγωγές ένδυσης

ΣΕΠΕΕ: Πολύ καλό το πρώτο τρίμηνο του 2019 για τις εξαγωγές ένδυσης

A- A+

Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ), πολύ καλό ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2019 για τις εξαγωγές ελληνικών ενδυμάτων.

Τον Μάρτιο συνεχίστηκε η καλή πορεία των εξαγωγών ενδυμάτων, ωστόσο με μειωμένο ρυθμό σε σχέση με το πρώτο δίμηνο. Τον Μάρτιο η αύξηση των εξαγωγών ανήλθε στην ένδυση σε 11,4% ενώ το α’ δίμηνο έτρεχε με 39,8%

Συνολικά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η αξία των ελληνικών εξαγωγών ενδυμάτων έφτασε τα 235 εκατ. €, καταγράφοντας αύξηση κατά 29,7% έναντι του 2018 που ήταν 182 εκατ. €.

Η πολύ καλή πορεία του πρώτου τριμήνου του 2019 αποτελεί συνέχεια τόσο του 2017 όσο και του 2018. Υπενθυμίζεται ότι την διετία 2017-2018 οι εξαγωγές ενδυμάτων κατέγραψαν αθροιστικά αύξηση 25%.

Ελαφρά αυξημένες κατά 3,1% ήταν οι εξαγωγές και της κλωστοϋφαντουργίας οι οποίες ανήλθαν σε 104 εκ. ευρώ. Εντυπωσιακή αύξηση καταγράφηκε στις εξαγωγές του ελληνικού βαμβακιού. Η αξία των εξαγωγών το πρώτο τρίμηνο του 2019 ανήλθε σε 188 εκ. αυξημένη κατά 83%.

Συνολικά οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας, συμπεριλαμβανομένης της πρωτογενούς παραγωγής (βαμβακιού), κατέγραψε αύξηση 36,9% το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η αξία εξαγωγών ανήλθε σε 528 εκατ. ευρώ έναντι 386 εκατ. € του πρώτου τριμήνου του 2018.

Αύξηση καταγράφηκε και στις εισαγωγές. Οι εισαγωγές ενδυμάτων ήταν αυξημένες κατά 17% το α’ τρίμηνο ενώ της κλωστοϋφαντουργίας κατά 2,5%. Συνολικά η αξία εισαγωγών ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το α’ τρίμηνο ανήλθε σε 716 εκατ. ευρώ.

Αντίθετη με την πορεία των εξαγωγών είναι η κατάσταση στην εγχώρια αγορά. Το πρώτο τρίμηνο τόσο οι πωλήσεις χονδρικής όσο και λιανικής παρουσιάζουν πτώση. Η μείωση στις πωλήσεις χονδρικής κυμαίνεται σε ποσοστό 10,7%, ενώ οι λιανικές πωλήσεις είναι μειωμένες κατά 9,6%. Όπως διαπιστώνεται η κατανάλωση στην εγχώρια αγορά εξακολουθεί να συρρικνώνεται λόγω της οικονομικής αδυναμίας των καταναλωτών.

Tags

newsletter

Εγγραφείτε στο καθημερινό μας newsletter